Întrebări frecvente


Generalități

Prezența dvs. în timpul vizitelor este în întregime decizia dvs. Nu este necesară, singurul lucru important este să permiteți accesul la proprietatea dvs. la început și să fiți acolo la sfârșitul curățeniei pentru a verifica calitatea serviciului și pentru a plăti antreprenorului.
Contractorii pentru toate serviciile de pe platformă, cu excepția "Menajerelor", sunt companii profesionale de curățenie care furnizează toate materialele de curățenie profesionale necesare.
După finalizarea vizitei, veți primi prin e-mail un formular de feedback. Acolo puteți evalua performanța antreprenorului de la 1 la 10 stele. Completați formularul cu sinceritate pentru a-i ajuta să înțeleagă dacă clienții companiei sunt mulțumiți de munca lor.
Fiecare antreprenor de pe platformă oferă o garanție de calitate în termen de 48 de ore de la efectuarea serviciului. Aceasta este și perioada în care formularul de feedback este activ. Garanția se aplică numai calității serviciului furnizat, iar în cazul unei reclamații, Antreprenorul vă revizuiește pentru a satisface cererea. Garanția nu include rambursări.
După finalizarea unei comenzi prin intermediul platformei, veți primi un e-mail de confirmare a detaliilor rezervării, precum și numărul de telefon al companiei pe care ați selectat-o. De asemenea, puteți accesa numărul de telefon prin tabloul dvs. de bord, făcând clic pe numele companiei.

Rezervare

Procesul de rezervare este complet online.
La finalizarea cu succes a comenzii, primiți un e-mail de confirmare cu detalii despre serviciul rezervat. Compania vă va vizita în ziua și la ora selectate
Puteți adăuga servicii suplimentare la cel inițial după ce ați ales compania, data și intervalul orar. La pasul următor veți vedea ce alte servicii oferite de companie puteți combina.

Durată și intervale de timp

Intervalul de timp selectat arată ora de început și ora de sfârșit a vizitei. Echipa va furniza informații mai exacte cu privire la ora preconizată de finalizare.
Fiecare companie evaluează ce echipă să trimită pentru vizită, în funcție de mărimea proprietății și de specificul serviciului rezervat. De obicei, echipa este formată din două până la patru persoane.

Săriți/modificați vizitele

Puteți anula o vizită online până la ora 18:59 a zilei precedente. Butonul de anulare a unei vizite se află pe tabloul dvs. de bord; dacă faceți clic pe el, vizita va fi anulată.
Puteți modifica data/slotul selectat prin intermediul tabloului de bord, făcând clic pe butonul "Modificare". Va fi afișat un program al companiei selectate pentru selectarea unei alte zile/unui alt interval. Modificările pot fi efectuate până la ora 18:59 a zilei precedente.

Plăți

Singura modalitate de a plăti pentru serviciile de la Domestina, cu excepția "Menajerelor", este în numerar. Plătiți direct către companie după ce serviciul a fost prestat. Nu sunt disponibile alte metode de plată.
Da, singurul lucru care este necesar este să faceți clic pe caseta de selectare "Factură" din pagina de plată și să completați datele companiei dvs. Facturile sunt emise de furnizorul de servicii, nu de Domestina.