Condiții speciale pentru furnizorii și clienții Domestina

Ultima actualizare: 19.07.2025

I. Condiții pentru furnizori (persoane fizice și juridice)

1. Principii generale

1.1. Furnizorul utilizează platforma Domestina pentru a publica un profil, a accepta rezervări și a furniza servicii clienților.

1.2. Domestina nu este parte la niciun contract de servicii încheiat între un prestator și un client. Domestina nu controlează modul în care sau în ce condiții sunt prestate serviciile.

2. Cerințe pentru furnizori

2.1. Toți furnizorii (persoane fizice și juridice) sunt de acord să:

2.2. Domestina are dreptul de a solicita copii ale documentelor care dovedesc activitatea legală, cum ar fi NIE, permis de muncă, înregistrare autónomo, CIF (pentru companii), facturi, ID-uri fiscale și altele.

2.3. Prestatorul acceptă faptul că platforma poate atribui un statut "Verificat" după revizuirea documentelor, fără ca acest lucru să constituie o garanție sau o certificare legală din partea Domestina.

3. Obligații de conduită și de serviciu

3.1. Furnizorul este de acord să:

3.2. Domestina își rezervă dreptul de a elimina profiluri în caz de reclamații repetate, suspiciuni de activitate ilegală sau comportament neadecvat.

4. Condiții financiare și plăți

4.1. Furnizorul este pe deplin responsabil pentru:

4.2. Domestina nu reține sau remite impozite și nu acționează ca un agent fiscal.

5. Eliberarea de răspundere

Prestatorul eliberează Domestina de orice pretenții, daune, amenzi sau litigii legate de activitatea sa, inclusiv cele care decurg din încălcări ale legii sau din relațiile cu clienții.

II. Condiții pentru clienți

1. Principii generale

1.1. Clientul utilizează platforma Domestina pentru a găsi și rezerva servicii furnizate de furnizori independenți.

1.2. Domestina nu este parte la acordul dintre Client și Prestator, nu este angajator și nu este responsabilă pentru calitatea sau conținutul serviciilor furnizate.

2. Selectarea unui furnizor

2.1. Clientul selectează un furnizor la propria sa discreție și este responsabil pentru verificare:

2.2. Domestina nu garantează statutul juridic al Furnizorilor, chiar și atunci când profilurile acestora sunt marcate ca "Verificat"

3. Obligațiile clientului

3.1. Clientul este de acord să:

3.2. Domestina își rezervă dreptul de a restricționa accesul clienților care încearcă să utilizeze platforma în scopuri ilegale sau rău intenționate.

4. Anulări și reclamații

4.1. În cazul unui serviciu nesatisfăcător, clientul poate trimite un raport platformei, care poate, la discreția sa:

4.2. Toate pretențiile legale trebuie să fie adresate furnizorului.

5. Limitarea răspunderii

5.1. Domestina nu este răspunzătoare pentru:

5.2. Clientul utilizează Platforma pe propriul său risc.

6. Contactarea platformei

În cazul în care are nevoie de asistență, raportează o problemă sau depune o plângere, Clientul poate contacta echipa Domestina prin info@domestina.ro